قوانین و مقررات استفاده از محصولات داشبورد پلاس

مشتری گرامی تفاهم نامه ای که پیش روی شماست، بین شرکت داشبورد پلاس و مشتریان منعقد می گردد و هدف از آن ایجاد محیطی امن جهت استفاده از نرم افزار می‌باشد.

هر گونه استفاده از نسخه آزمایشی و خرید محصولات ابری داشبورد پلاس نشان دهنده مطالعه و قبول شرایط ذکر شده در تفاهم نامه فوق می باشد و شما می پذیرید که داشبورد پلاس می تواند به تفاهم نامه فوق در مراجع قانونی استناد نماید.

هر شخص حقیقی یا حقوقی به عنوان نماینده خریدار که اقدام به پذیرش این تفاهم نامه ، ثبت نام و استفاده از هر گونه خدمات رایگان یا با هزینه داشبورد پلاس را نموده است، نشان دهنده پذیرش مفاد این تفاهم نامه توسط مجموعه حقیقی یا حقوقی که آن فرد به عنوان نماینده از طرف آن ها فرم های عضويت را تکمیل نموده، می باشد.

  1. مشتری / صاحب حساب / خریدار / شما : هر شخص حقیقی یا حقوقی که در سایت داشبورد پلاس جهت استفاده از محصولات ابری داشبورد پلاس ثبت نام نموده، یک نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده و از محصولات ابری داشبورد پلاس استفاده می نماید.
  2. داشبورد پلاس / ما  / نرم افزار / محصولات ابری داشبورد پلاس: منظور شرکت داشبورد پلاس می باشد.
  3. خدمت / خدمات : استفاده از محصولات نرم افزاری داشبورد پلاس و هر گونه خدمات مرتبط جانبی خریداری شده توسط مشتری
  4. استقرار : پیاده سازی محصولات داشبورد پلاس بر اساس پایگاه داده نرم افزار مشتری
  1. هر شخص حقوقی يا حقيقی با ثبت نام در سايت dashboardplus.ir می تواند به مدت ۷ روز به صورت آزمايشی و رايگان از محصولات ابری داشبورد پلاس استفاده کند. لازم به ذکر است که داشبوردهای ساخته شده برای دوره آزمایشی بر اساس پایگاه داده آزمایشی می باشد که قطعاً با پایگاه داده نرم افزار شما متفاوت خواهد بود.
  2. داشبورد پلاس می تواند خدمات، امکانات و محدودیت های ارائه شده در نسخه آزمایشی رایگان را با اطلاع رسانی قبلی از طریق ایمیل ثبت شده توسط صاحب حساب قطع یا تغییر دهد و این اقدام مسئولیتی را متوجه داشبورد پلاس نمی نماید.
  3. در زمان استفاده آزمايشی رايگان، مشتری سطح امکانات مورد نیاز خود را از میان محصولات داشبورد پلاس انتخاب می نماید تا در مدت دوره آزمایشی از آن ها بهره مند گردد. پس از اتمام اين دوره و در هنگام خريد، مشتری می تواند محصولات متناسب با نياز های خود را از میان پکیج های داشبورد پلاس انتخاب نماید.
  4. دوره آزمایشی رایگان شامل خدمات پشتیبانی و آموزشی تیکتی یا تلفنی نمی باشد، بدیهی است کابران نسخه آزمایشی می توانند از امکانات آموزشی رایگان شامل ویدیوهای آموزشی و راهنمای مکتوب تحت وب استفاده نمایند.
  1. طبق قوانین مدنی و تجاری ایران، تنها اشخاص بالای ۱۸ سال حق انجام معامله و استفاده از محصولات داشبورد پلاس را دارند و خریدار متعهد به استفاده از نرم افزار در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.
  2. ارائه کلیه خدمات نیرو انسانی احتمالی متناسب با خرید محصول فوق به صورت غیر حضوری و آنلاین می باشد.
  3. داشبورد پلاس می تواند بنا به تشخیص ضرورت و با قصد احراز هویت از مشتریان مدارکی دال بر صحت مشخصات اعلامی خود درخواست نماید که ارسال مدارک برای خریداران محترم الزامی می باشد.
  4. کلیه مشتریان می بایست با قبول و تایید تفاهم نامه حاضر موافقت خود را با تمامی بندهای آن اعلام نموده و درصورت تغییر بندهای توافق نامه طبق سیاست های داشبورد پلاس ملزم به تایید مجدد می باشند. همواره آخرین نسخه این تفاهم نامه در سایت داشبورد پلاس قابل استناد به لحاظ قانونی می باشد.
  5. خریدار در مقابل كلیه مكاتباتی كه داشبورد پلاس با وی از طریق پست الكترونیكی و پیامك و یا از طریق حساب كاربری وی در باشگاه مشتریان انجام می شود مسئول خواهد بود. داشبورد پلاس پس از گذشت ۲۴ ساعت از آخرین ارتباط خود با خریدار آن را مشاهده شده تلقی نموده و می تواند در مورد وی تصمیم گیری كند.
  6. آدرس و یا آدرس هایی که خریدار به عوامل داشبورد پلاس اعلام می نماید، به عنوان محل ارسال بسته یا مکاتبات قانونی مورد استفاده قرار می گیرد و مسئولیت هرگونه اشتباه بر عهده ی خریدار می باشد.
  7. تصميمات كتبي و يا صورت جلساتي كه توسط نمايندگان طرفين تایید و امضا مي شود، معتبر و نافذ بوده و براي طرفين لازم الاجراست.
  8. داشبورد پلاس اطلاعات دریافت شده از خریدار را، فقط در معاملات فی مابین استفاده خواهد کرد و این اطلاعات محرمانه تلقی شده و به هیچ وجه در اختیار سایرین قرار نخواهد گرفت، مگر آنکه در صورت نیاز با كسب اجازه از خریدار در امور تجاری نسبت به بهره برداری از این اطلاعات اقدام گردد و یا در صورت پیگرد قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار گیرد.
  9. طرفين این تفاهم نامه حق هرگونه همكاري مستقل با پرسنل طرف مقابل را براي مدت ۳سال پس از انعقاد تفاهم نامه نخواهند داشت. اين همکاری شامل استخدام، تفاهم نامه مشاوره و مواردی از این دست خواهد بود. در صورت عدم رعایت این موضوع توسط هر یک از طرفین بدون کسب اجازه نامه کتبی از طرف مقابل، منجر به توقف خدمات نرم افزار و پرداخت ضرر و زیان وارد شده به طرف مقابل خواهد بود.
  10. کلیه حقوق مالکیت معنوی نرم افزار متعلق به داشبورد پلاس می باشد.
  11. موارد مرتبط با محرمانگی اطلاعات در طول دروه این تفاهم نامه و پس از آن برای هر دوطرف دائمی می باشد.
  12. همواره استفاده از یکی از شرایط ویژه فروش (تخفیفات،ترفیعات و … ) امکان پذیر می باشد
  13. با توجه به اینکه مشتری به مدت ۷ روز از خدمات نرم افزار به صورت رایگان استفاده می نماید و نرم افزار به همان شکلی که در دوره آزمايشی رايگان تجربه کرده اید در اختيار شما قرار داده می شود. مشتری در اين دوره آزمايشی، می تواند ميزان تطابق سيستم با نيازهای خود را بررسی کند. لذا با خرید بسته نرم افزار داشبورد پلاس ابری پس از دوره آزمايشی رایگان، تا پایان مدت زمان استفاده مشتری می پذیرد که خدمات ارائه شده متناسب با نیازهای وی بوده است و به هیچ عنوان امکان عودت بخشی یا کل مبلغ خریداری شده مقدور نمی باشد.
  14. خریداری داشبورد پلاس هیچ گونه حقی را برای مشتری جهت بهره مندی از لایسنس نرم افزار پس از اتمام زمان خریداری شده ایجاد نمی نماید ، لذا منظور از محصول ابری حق استفاده بر اساس کاربر و امکانات مشخص شده در بازه زمانی خریداری شده بر روی سرورهای داشبورد پلاس می باشد.
  1.  داشبورد پلاس تعهد می نماید تمام تلاش خود را جهت استفاده بدون اشکال و پیوسته مشتریان از نرم افزار فراهم نماید شرایط استثنا شامل موارد زیر است :
  • شرایط فورس ماژور مانند قطعی اینترنت از سوی خدمات دهندگان، سیل، زلزله، قطعی برق  و…
  • فعالیت های نگهداری از سیستم که حداقل از ۲۴ ساعت قبل به اطلاع مشتری خواهد رسید.
  1.  داشبورد پلاس در طول مدت تفاهم نامه، پشتیبانی لازم از نرم افزار را  انجام خواهد داد و این خدمات هيچگونه هزينه اي براي خریدار در بر نخواهد داشت. پشتیبانی شامل آموزش به کاربران جدید، شخصی سازی گزارشات، اضافه کردن نمودار، تنظیم منوها یا فیلترهای انتخابی نمی شود.
  2.  با توجه به ماهیت نرم افزار ابری همواره تمامی کاربران از آخرین نسخه بروزرسانی شده نرم افزار استفاده می نمایند.
  1. داشبورد پلاس نرم افزار از پیش نوشته شده می باشد و این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال پذیرش اجرای خدمات سفارشی نخواهد داشت، لذا درخواست های خریدار نسبت به ارائه خدمات سفارشی اعم از ارتباط نرم افزار با سایر سیستم ها، اضافه شدن قابلیت جدید و مواردی از این دست را داشبورد پلاس امکان سنجی نموده و تنها در صورت تأیید اجرای درخواست، زمان بندی اجرا و هزینه را به خریدار اعلام و در صورت توافق و پرداخت از سوی خریدار موارد درخواستی انجام خواهد شد.
  2. با توجه به عملکرد نرم افزار داشبورد پلاس و امکان برقراری ارتباط و یکپارچه سازی با سایر نرم افزارها، داشبورد پلاس صرفاً متعهد به برقراری ارتباط با موارد مذکور بوده و فراهم نمودن بسترهای نرم افزاری و سخت افزاری لازم بر عهده خریدار می باشد. لازم به ذکر است در صورتی که این نرم افزار، سخت افزار یا ابزارهای آنلاین امکان ارتباط و یکپارچه سازی خود را تغییر، حذف یا متوقف نمایند این امر منجر به عدم امکان ارتباط و یکپارچه سازی در داشبورد پلاس خواهد شد و داشبورد پلاس مسئولیتی در قبال این تغییرات نخواهد داشت.
  3. با توجه به گستردگی نرم افزار و فراهم آوری راهنمای تحت وب توسط داشبورد پلاس، امکان ارائه خدمات پشتیبانی به مشتری/کاربرانی غیر از مدیر سیستم مشتری (رابط) نمی باشد.
  1. مشتری موظف به استفاده از نرم افزار در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ايران می باشد و هرگونه مسئوليت ناشی از عدم رعايت اين قوانين توسط مشتری و يا كاربران وی به عهده مشتری است و داشبورد پلاس هيچگونه مسئوليتی در اين مورد نخواهد داشت.
  2. صاحب حساب مسئول دسترسی به اطلاعات ایجاد شده در نرم افزار توسط خود و کاربرانش می باشد، داشبورد پلاس مسئولیتی در خصوص انتشار اطلاعات توسط کاربران را ندارد.
  3. خریدار متعهد می گردد در صورت بروز هر گونه اشكال در عمليات جاري نرم افزار، داشبورد پلاس را در جريان امر قرار دهد. کلیه عواقب ناشی از عدم اطلاع داشبورد پلاس متوجه خریدار می باشد.
  4. در صورت خاتمه و عدم تمدید، لغو یا فسخ بسته نرم افزار و قرارداد امکان استفاده از نرم افزار وجود نخواهد داشت و داشبورد پلاس هیچ گونه مسئولیتی در خصوص پشتیبانی و رسیدگی به درخواست های خریدار ندارد.
  5. خريدار متعهد می گردد یک نماينده تام الاختيار به عنوان مدیر سیستم (رابط) تعيين و كتباً به داشبورد پلاس معرفي نمايد تا در مراحل مختلف، هماهنگی ها، توافقات لازم، آموزش و استفاده از خدمات پشتیبانی توسط ایشان انجام شود. نماینده معرفی شده می بایست ثابت باشد و در صورت تغییر، مدیر پروژه جدید کتبا اعلام گردد. داشبورد پلاس هیچ گونه مسئولیتی جهت ارائه هرگونه خدمات به شخص غیر از مدیر سیستم (رابط) را ندارد و مسئولیت عدم تغییر رابط در مواقع مورد نیاز به عهده خریدار محترم می باشد.
  6. با توجه به اینکه حق استفاده زمان دار از یک نسخه نرم افزار داشبورد پلاس صرفا بر روی سرور های شرکت در اختیار خریدار قرار گرفته است ، خریدار و کاربران آن می بایست در حفظ و نگهداری آن حداکثر تلاش خود را نماید. مسئولیت هرگونه کپی برداری از نرم افزار و یا ایده های موجود در آن، هرگونه تلاش برای هک کردن سيستم، استفاده غیر مجاز از سیستم و تلاش یا ايجاد خدشه در امنيت و کارکرد خدمت و يا ساير جنبه های خدمات مرتبط با آن به عهده صاحب حساب بوده و منجر به حذف حساب کاربری، پیگرد قانونی و جبران ضرر و زیان های برآوردی وارده به داشبورد پلاس خواهد شد.
  7. خریدار و کاربران نرم افزار مسئول انتخاب نام کاربری و رمز عبور مناسب (غیر قابل افشا) و حفظ و نگهداری از نام كاربری و رمز عبور و اطلاعات شخصی خود می باشند و داشبورد پلاس هیچ مسئولیتی در قبال افشا، سواستفاده و از دست رفتن اطلاعات مشتری به دلیل کوتاهی در حفظ امنيت و محرمانه نگه داشتن اطلاعات نام کاربری و رمز عبور مشتری ندارد. همچنین هیچکدام از کارکنان داشبورد پلاس امکان دسترسی به نام کاربری و رمز عبور نداشته و تنها در صورت نیاز جهت رفع اشکال در استفاده از داشبورد پلاس و یا صحت کارکرد خدمات با درخواست مشتری رمز عبور حساب کاربری وی باز تولید خواهد شد.
  1. قیمت های خدمات و بسته های نرم افزار در سایت داشبورد پلاس به آدرس dashboardplus.ir به روز می باشد و داشبورد پلاس می تواند در صورت نیاز نسبت به تغییر تعرفه های خود اقدام نماید، بدیهی است تغییرات تعرفه ها ( تا پایان مدت زمان بسته خریداری شده ) شامل خدمات و بسته های خریداری شده از پیش نمی باشد.
  2. خریدار باید کلیه فاکتورهای صادر شده به درخواست خود توسط داشبورد پلاس را بطور کامل، مطابق شرایط پرداخت اعلام شده، تسویه نماید. در غیر اینصورت داشبورد پلاس هیچ گونه تعهدی در قبال ارائه سرویس و خدمات به خریدار نخواهد داشت.
  1. در صورت بروز هر گونه حوادث غير مترقبه و ساير عوامل خارج از اختيار داشبورد پلاس، نظیر صاعقه، آتش سوزی یا حوادث مشابه، به نحوی که انجام تعهدات و خدمات اين تفاهم نامه را برای داشبورد پلاس غيرممكن سازد و يا با اشكال مواجه نمايد، هيچگونه مسئوليتی در قبال عدم انجام تعهدات متوجه داشبورد پلاس نمی باشد و مشتری حق هرگونه ادعايی نسبت به مجری را از خود سلب می نمايد.
  2. تعدادی از شركت های ثالث، همانند شركتهای فراهم كننده ارتباطات شبكه ای،پیامکی و… جهت فراهم كردن خدمات با شركت داشبورد پلاس همكاری می كنند، هر نوع قطع شدن خدمات از طرف اين تامين كننده ها ممكن است كه خدمات شركت داشبورد پلاس را به صورتی كه تحت كنترل شركت داشبورد پلاس نباشد دچار اختلال كند. با این حال داشبورد پلاس حداکثر تلاش خود را جهت کاهش اثرات این گونه اتفاقات انجام خواهد داد.
دموی رایگان

با تکمیل فرم زیر، همین امروز درخواست دموی رایگان خود را ثبت کنید